نشئی جادوگر ہوتے ہیں!

2

6 بچوں کی ماں 64 سالہ جمیلہ کافی عرصہ تک نار کوٹکس اور خواب آور گولیوں کے چنگل میں پھنسی رہی۔ ہر وہ دوا جو اس کے ہاتھ لگی یا جس پر اس نے کسی نہ کسی بہانے اپنے فزیشن کو قائل کر لیا نگلنے میں ذرا دیر نہ کی۔ اب وہ شراب بھی پینے لگی تھی اور وہ بھی ایسے جیسے مچھلیاں پانی پیتی ہیں۔ وہ گھر میں مختلف جگہوں پر شراب کی بوتلیں چھپا کر رکھتی اور پھر ڈھونڈتے ہوئے گرتی اور چوٹیں لگواتی تھی۔ تعجب کی بات یہ ہے کہ اس کے 2 بیٹے سائیکالوجسٹ اور ایک ڈاکٹر تھا، جنہوں نے ایڈکشن اور بلانوشی کو نظر انداز کیا، کیوں کہ جمیلہ نے کمال مہارت سے ان کی توجہ ڈپریشن پر مرکوز کر رکھی تھی۔ جہاں تک ’’بچوں‘‘ کو یاد پڑتا، انہو ں نے ہمیشہ یہی سنا تھا کہ ان کی ماں سَدا کی دکھی ہے۔ جب وہ سکول سے واپس آتے اور ان کی ماں شراب کے نشے میں دھت پڑی ہوتی تو وہ اسے ڈپریشن سمجھتے۔ جمیلہ ان کے ساتھ سکول کی تقریبات میں شریک نہ ہوتی تو یہ ڈپریشن تھا۔ جب وہ گھر داری پر توجہ دے پاتی اور نہ ہی اپنی بودوباش کا خیال رکھ پاتی تو یہ بھی ڈپریشن تھا۔ بچوں کے ذہن میں بیٹھ چکا تھا کہ ان کی ماں کو ڈپریشن ہے وہ اس کے علاوہ کسی اور امکان پر غور کے لیے تیار ہی نہ تھے۔ ایک رشتہ دار نے ہمت کر کے ایڈکشن کی نشاندہی کی اور اس کے علاج پر زور دیا جمیلہ کے بچے اس بات پر آپے سے باہر ہو گئے کہ ان کی ماں کو شرابی سمجھا گیا۔

جادوگر شعبدہ دکھانے کے لیے آپ کی توجہ ہٹا کر کسی دوسری جانب کرتے ہیں۔ شراب کے رسیا بھی یہی کرتے ہیں۔’’فریب نظر‘‘ ایک ایسی ٹیکنیک ہے جس میں لوگوں کی نظروں کو بھٹکا دیا جاتا ہے اور انہیں وہ نظر آنے لگتا ہے جوجادوگر انہیں دکھانا چاہتے ہیں۔ اگر کسی جادوگر کو لوگوں کی توجہ حاصل ہو جائے تو وہ ان کی نظروں کے سامنے سے ہاتھی گزار دے گا جو لوگوں کو نظر نہیں آئے گا۔ بلانوشوں کے اہل خانہ بھی گھر میں جھو متے ہو ئے ہاتھی کو نہیں دیکھ پاتے۔ وہ اس بارے میں کوئی بات ہی نہیں کرتے، لگتا ہے انہیں یہ سب کچھ نظر ہی نہیں آتا۔ جادوگراس لئے شعبدے دکھاتے ہیں کہ لو گ لطف اندوز ہوں، جب کہ بلانوش کا مقصد صرف یہ ہوتا ہے کہ نشے کا دھندہ ہر صورت چلتا رہے۔ جادوگر اور بلانوش دونوں ہی ہماری نظروں کو دھوکا دیے بغیر اپنے شعبدے نہیں دکھا سکتے۔

نظروں کو بھٹکایا جا سکتا ہے، بس اس کے لئے چالاکیاں سیکھنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ ہم سب کی توجہ کسی خاص جانب مبذول کرائی جا سکتی ہے۔ اگر آپ ایسا رویہ رکھیں جیسے کوئی چیز بہت اہم اور خاص ہے تو دوسرے لوگ فوراً اس طرف توجہ دیں گے۔ جب آپ یہ ظاہر کریں کہ کوئی چیز اہمیت نہیں رکھتی تو دوسرے لوگ بھی اسے نظر انداز کر دیں گے۔

  • 1
  • 2
  • اگلا صفحہ:
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

اپنی رائے یہاں لکھیئے:-

comments