انتظار ظلم ہو گا!

3

سوچنے کی بات یہ ہے: کیا اہل خانہ کی بروقت مداخلت سے کوئی فرق نہیں پڑتا؟ بالکل پڑتا ہے۔ اگر ٹیلی ویژن پر چلنے والے اشتہارات ہمارے طور طریقوں کو بدل دیتے ہیں تو ایک ماہر کی رہنمائی میں اہل خانہ کی قدم بہ قدم حکمت عملی بھی موثر ثابت ہوتی ہے۔

کیا کبھی ایسا بھی ہوتا ہے کہ کوئی شراب کی پستیوں میں گرنے کے بعد زور دار طریقے سے ابھرے اور بلندیوں کو چھوئے؟ یقیناًایسا ہوتا ہو گا لیکن ہمیں پتا نہیں چلتا کہ ان میں سے کون خوش قسمت اپنی جان بچا پائے گا اور اس کی کیا قیمت ادا کرنی پڑے گی؟ ہر روز پاکستان میں 200 لوگ پستیوں میں گرنے کے بعد زمین میں اتر جاتے ہیں، ان گنت جیل جاتے ہیں، پاگل ہو جاتے ہیں یا کہیں کے نہیں رہتے۔ خاندان بکھر جاتے ہیں، بچے ماں یا باپ یا دونوں کو کھو دیتے ہیں۔ رشتے ہمیشہ کیلئے پھیکے پڑ جاتے ہیں، تاہم ان میں سے کچھ بحالی کا سفر شروع کرتے ہیں۔ اگرچہ یہ راستہ دشوار ہوتا ہے لیکن آگے چل کرآسان ہو جاتا ہے۔ بہت سی چیزیں مریض کی کایا پلٹنے میں اہم کردار ادا کرتی ہیں لیکن اہل خانہ اور دوست احباب کا کردار اس میں لازوال ہے۔

تین سے زیادہ دہائیاں گزر گئیں، صداقت کلینک کے شب و روز گواہ ہیں کہ مریضوں کی زندگی میں بحالی و خوشحالی کا معجزہ برپا کرنے میں ان کے اہل خانہ اور دوست احباب بہت اہم کردار ادا کرتے ہیں، صداقت کلینک سے مدد حاصل کرنے والوں میں سے 77% اہل خانہ اور دوست احباب کی کاوشوں سے آئے جبکہ 23% ایسے تھے جن کی زندگی میں بحالی کا چراغ اردگرد اکٹھی ہونے والی مصیبتوں اور ان کے اندر سے اٹھنے والے درد نے جلایااور وہ علاج کے لئے چلے آئے۔

علاج کیلئے بربادی کا انتظار کرنے والوں کی آنکھیں کھولنے کیلئے میرے پاس کہانیوں کے انبار لگے ہیں ۔

ایک 47 سالہ مطلقہ باہر کا پڑھا ہوا تین بچوں کا باپ جو اپنے ہی گھر کے سرونٹ کوارٹر میں رہتا ہے ،ہر وقت شراب کے نشے میں دھت اور چرس بھرے سگریٹ پیتا ہے، اہل خانہ اسے منہ نہیں لگاتے۔

ایک 24 سالہ نوجوان کو بھی میں قریب سے جانتا ہوں جس نے اپنی گرل فرینڈ کو کنگال کر دیا ہے، حتٰی کہ اس کی گاڑی بیچ کھائی اور کہا کہ گم ہو گئی۔ لڑکی رو دھو کر چپ ہو گئی، نشے کی بیماری کا سایہ جس پر پڑتا ہے وہ بھی روگی ہو جاتا ہے۔

پولیس نے ایک 72 سالہ بوڑھے کو اپنے ہی گھر کے دروازے پر نیم برہنہ حالت میں دھت دیکھ کر ہسپتال پہنچایا۔ ہوش آتے ہی وہ ہسپتال سے غائب ہو گیا۔ نشے کی بیماری علاج کے لیے کھلتے ہوئے دروازے بند کرتی ہے۔

  • 1
  • 2
  • 3
  • اگلا صفحہ:
  • 4
  • 5

اپنی رائے یہاں لکھیئے:-

comments