نشے سے متعلقہ خدشات رسوائی اور انٹروینشن کے عمل میں رکاوٹ کا باعث بنتے ہیں۔

عام طور پر نشے کے حامل افراد کے لیے ایماندار، باہمت یا صاحب بصیرت جیسے الفاظ استعمال نہیں کیے جاتے۔ اگر ان کو موقع فراہم کیا جائے تو پھر ان میں سے بہت سے ایسا کر کے دکھاتے ہیں اور معاشرے میں ایک نئی مثال قائم کرتے ہیں۔ ایسی کامیابیاں بڑی بڑی رکاوٹوں کے باوجود سامنے آتی ہیں جیسے کہ دوبارہ سے نشے کی بیماری میں گرفتار ہو جانا جو اکثر نشے کے حامل افراد کے لیے ایک بہت بڑی رکاوٹ ہے جبکہ تین دہائیوں سے ان خدشات سے متعلقہ تحقیق ہمارے سامنے ہے اور نشہ سے متعلقہ کچھ عقائد تاحال باقی ہیں۔

upper

Dr-David

ڈاکٹر ڈیوڈ ساک ایک امریکن ایڈکشن سائیکاٹرسٹ اور ذہنی امراض کے ماہر مانے جاتے ہیں۔ وہ اپنی خدمات بطور سی۔ای۔او الیمنٹ بہیورل ہیلتھ کے طور پر سرانجام دے رہے ہیں جو کہ امریکہ میں نشے سے متعلق علاج گاہیں قائم کرتا ہے ان کو میڈیا میں بھی مہارت حاصل ہے اور یہ اپنا تجزیہ اور مہارت بہت سارے پروگراموں میں شئیر کرتے رہے ہیں۔ جیسے کہ گڈ مارننگ امریکہ، ڈیٹ لائن، این بی سی، ای نیوز وغیرہ۔ انہوں نے اپنی خدمات ہوفگٹن پوسٹ، سائیکی سنٹر اور سائیکالوجی ٹو ڈے میں بھی سرانجام دی ہیں۔
ایڈیٹر: اقرا طارق

lower

1) نشے سے متعلقہ افراد کے بارے میں یہ سمجھا جاتا ہے کہ ایسے لوگ سزا کے مستحق ہیں۔
جن افراد کے ساتھ نشے کی بیماری کا مسئلہ ہو ان کے بارے میں یہ خیال عام ہے کہ وہ بہت برے اور بد اخلاق ہوتے ہیں چاہے وہ مرد ہو یا عورت، امیر ہو یا غریب، جوان ہو یا بوڑھا۔ نشے کے عادی افراد کے لیے بے پناہ نفرت پال لی جاتی ہے اور ان کے متعلق یہ خیال عام پایا جاتا ہے کہ ان کے خلاف سخت قانونی کارروائی کی جائے اور ان کو ان کے حال پر چھوڑ دینا چاہیئے۔ پھر اگر یہ اپنے آپ کو مارنا بھی چاہیں تو ان کو مارنے دینا چاہیئے۔
myths
یہ ایک حقیقت ہے کہ نشے سے متعلقہ افراد ایسے بہت سارے کام کرتے ہیں جو کہ قابلِ مذمت ہوتے ہیں۔ طویل عرصے سے نشے کے متحمل افراد کے ذہن میں تبدیلیاں آنے لگتی ہیں جو ان سے بہت سارے منفی کام کرواتی ہیں۔ جیسے چوری چکاری، جھوٹ بولنا، دھوکہ دہی کرنا اور پھر یہ ان کی عادت بن جاتی ہے۔ لیکن اچھے لوگ بھی برے کام کرتے ہیں اور بیمار افراد کو علاج کی ضرورت ہوتی ہے نہ کہ سزا کی تاکہ حالات بہتر ہو سکیں۔

نشے کے عادی شخص سے کیسا سلوک کیا جائے؟ جاننے کے لئے ڈاکٹر صداقت علی کی ویڈیو دیکھیئے۔

  • 1
  • اگلا صفحہ:
  • 2
  • 3