نامور شخصیات کی شادیاں اور طلاقیں مغربی نیوز چینلز میں تو روز دیکھنے میں آتی ہیں لیکن اب پاکستان میں بھی آئے روز ایسا دیکھنے اور سُننے کو ملتا ہے۔پاکستان کے سوشل میڈیا میں کبھی تو آپ کو کسی کھلاڑی کی طلاق سُننے کو ملتی ہے اور کبھی کسی ٹیلی ویژن میزبان کی۔ حال ہی میں عامر خان اور فریال مخدوم کو شادی میں حائل رُکاوٹ کا سامنا کرنا پڑا۔

مشہور شخصیات کو لاکھوں کی تعداد میں لوگ چاہتے ہیں۔ اس کے پیچھے میڈیا کا بہت اہم کِردار ہے۔ کُچھ تو بہت خاص شخصیات ہیں جو کہ ہم جیسے نہیں، لیکن کُچھ شخصیات تو بالکل ہم جیسی ہوتی ہیں جیسا ہم کر رہے ہوتے ہیں، ویسا ہی وہ بھی کرتے ہیں۔ اُن شخصیات اور ہم لوگوں میں نُمایاں فرق دولت، شہرت یا اچھی شکل و صورت کا ہو سکتا ہے۔ ان کو ٹی۔وی، کمپیوٹر کے سامنے بیٹھ کر دیکھ کے ایسا لگتا ہے کہ جیسا کام یہ کر سکتے ہیں ویسا ہم نہیں کر سکتے لیکن حقیقت یہ نہیں بلکہ اِس کے برعکس ہے کیوں کہ وہ بھی ہماری طرح اِنسان ہی ہیں۔
نامور شخصیات کو اپنی شادی شُدہ زندگی میں مُشکلات کا سامنا کیوں کرنا پڑتا ہے؟
اس کے پس پردہ کیا عوامل ہو سکتے ہیں؟ آئیے اِس آرٹیکل میں جانتے ہیں۔
celebrity-marriage-2ا-میڈیا کا کرِدار:
میڈیا کی جانب سے نامور شخصیات کے حوالے سے افواہوں کا پھیلایا جانا پھر اُن پر تبصرہ کرنا جس کی بدولت شادی شُدہ زندگی مُشکلات میں پڑ سکتی ہے۔ آپ خود سوچیے کہ اگر آپ شادی شُدہ ہیں اور جو کُچھ بھی کر رہے ہیں یا کہہ رہے ہیں یا کِسی کے ساتھ وقت گُزار رہے ہیں اور وہ تصاویر اُٹھا کر میڈیا پر دے دی جائیں جس پر لوگ مِرچ مصالحے لگا کر تبصرہ کریں تو آپ کو کیسا محسوس ہو گا؟ جب آپ کی زندگی پر لوگ تبصرہ کرنا شروع کر دیں تو آپ پریشان تو ہوں گے ہی اور آپ کی شادی شُدہ زندگی پر اس کا اثر بھی پڑے گا۔

۲۔کیمسٹری فیکٹر:
مایہ ناز شخصیات کی شادی شدہ زندگی میں ایک اہم عنصر کم عمری کی عارضی محبت بھی ہو سکتی ہے۔ جب دو محبت کرنے والے لوگوں میں مضبوط کیمسٹری پائی جاتی ہے تو اس وقت اینڈورفینز اور آکیسٹوزن نامی ہارمون بہت اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ یہی عارضی محبت اس وقت آپ کو یقین دلاتی ہے کہ یہ رشتہ اچھا اور دیر پا چل سکتا ہے لیکن پھر مستقبل میں ایسا ہو نہیں پاتا۔

۳۔نفسیاتی پہلو:
ایک انسان جو یہ چاہتا ہے کہ اس کی شادی بہت دھوم دھام سے ہو تو وہ دراصل اپنے اہل خانہ اور دوست احباب کی توجہ حاصل کرنا چاہ رہا ہوتا ہے یا پھر تصورات/خیالات کی دنیا میں مشغول ہوتا ہے کہ میں اس دن شہزادہ یا شہزادی لگوں۔ ایسی شادی پریوں کی کہانی پر مبنی محبت کا تاثر ڈالتی ہے۔ کامیاب شادی تو وہی ہے جس میں آپ ایک دوسرے اور اپنے آپ کو جاننے کی جستجو میں ہوں۔ جیسا کہ اپنے شریک حیات کے ساتھ شادی کی تقریب کی منصوبہ بندی کرنے سے پہلے، شادی کیسے چلانی ہے اس کی منصوبہ بندی کر لی جائے۔ دوسری چیز انا ہے۔ یہی انا تعلقات کو خراب کر دیتی ہے، انا کی بجائے شادی پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

شادی میں فیصلہ سازی کے تین درجات ہیں:
آپ کی ضروریات، آپ کے شریک حیات کی ضروریات اور ایک شادی شدہ جوڑے کی حیثیت سے آپ کی ضروریات۔

  • 1
  • اگلا صفحہ:
  • 2