گھر سے باہر کی زندگی مشکلات سے بھرپور ہے لیکن پھر بھی بہت سے لوگ گھر سے بھاگنے کا ارادہ کر لیتے ہیں۔ وہ گھر سے باہر کی زندگی کے لیے سہانے خواب سجاتے ہیں اور یہ سوچتے ہیں کہ گھر سے بھاگ جانے کے بعد ان کی زندگی مشکلات سے پاک ہو گی، ان تمام مشکلات سے جن کا ان کو گھر میں سامنا ہوتا ہے۔

لیکن جو لوگ گھر سے بھاگتے ہیں، مشکلات ان کو خوش آمدید کرتی ہیں اور وہ اکثر بے گھر رہ جاتے ہیں، چوری چکاری کے کاموں میں ملوث ہو جاتے ہیں یا پھر پیسے بنانے کی کوشش میں نشہ بیچنا شروع کر دیتے ہیں یا جسم کا دھندہ کرنا شروع کر دیتے ہیں۔

upper

آمنہ جاوید صداقت کلینک میں کلینکل سائیکالوجسٹ کے طور پر کام کر رہی ہیں۔ انہوں نے ۲۰۱۵ میں، کلینکل سائیکالوجی میں، سینٹر فار کلینکل سائیکالوجی، پنجاب یونیورسٹی سے ایم-ایس مکمل کیا۔ انہوں نے ۲۰۱۳ میں سینٹر فار کلینکل سائیکالوجی، پنجاب یونیورسٹی سے بی-ایس مکمل کیا۔ انہوں نے سی-بی-ٹی، آر-ای-بی-ٹی، بہیوییر تھراپی میں بھی تربیت حاصل کی اور انکو ڈائلیکٹکل تھراپی میں دلچسپی ہے۔ انہوں نے دو ریسرچ پروجیکٹس بھی کیے ہیں۔ ایک پروجیکٹ، ساِئبر بلنگ، رزیلینس، سائکیلوجیکل ڈسٹرس اور سائکیلوجیکل ویل بینگ اور دوسرا پرفیکشنیزم، انکڈیشنل سیلف اسپٹنس اینڈ ڈبیلیٹیٹنگ ایموشنز ہے۔ وہ ریسرچ اسسٹنٹ کے طور پر بھی کام کر چکی ہیں۔

lower

گھر سے فرار ایک ایمرجنسی سائیکاٹریک صورتحال ہے، جس پر فوری توجہ کی ضرورت ہے۔ اس طرح کی صورتحال میں بہت سے لوگ مدد فراہم کر سکتے ہیں جن میں نوجوانوں کے دوست بھی شامل ہیں۔ دوست اس طرح سے مدد کر سکتے ہیں کہ اگر ان کا کوئی دوست گھر سے بھاگ جانے کے بارے میں بات کر رہا ہو تو آپ اس سے وجہ معلوم کریں۔ دوست کے ساتھ مل کر مسئلے کا حل نکالیں۔ جلد از جلد کسی بڑے سے بات کریں، جس کے ساتھ آسانی سے بات کر سکتے ہیں اور اسے بتائیں کہ آپ کا دوست گھر سے بھاگنے کے فیصلے پر سنجیدہ ہے۔
How-to-choose-good-friends-2
اگر اپنے والدین سے اس بارے میں کرتے ہوئے مشکل محسوس ہوتی ہو تو کسی بھی بڑے کے ساتھ، کسی رشتہ دار، ٹیچر، کوچ، سکول کونسلر یا فیملی ڈاکٹر سے بھی مدد لے سکتے ہیں۔ قابل بھروسہ شخص آپ کے دوست کی مدد کر سکے گا۔ اس کے مسائل کا حل بتا سکے گا اور مشکل حالات میں ساتھ دینا بہت اہم ہے۔ اچھے دوست اس طرح کے نادان اقدام جیسا کہ گھر سے فرار کو روکنے میں مدد دے سکتے ہیں۔ اس لیے یہ سیکھنا ضروری ہے کہ کیسے اچھے دوست چنے جائیں۔ اچھے دوست چننا بھی ایک ہنر ہے جو کہ نوجوانوں کو سیکھنے کی ضرورت ہے۔ دوست بنانا، دوست بننا اور اکثر دوستیاں ختم کر دینا یہ سب نو جوانی کے اہم معاملات میں سے ایک معاملہ ہے۔ دوستی ہماری زندگی کا سب سے ذیادہ اثر رکھنے والا رشتہ ہے، کیونکہ اس عمر میں دوستی بہت اہمیت رکھتی ہے اور اہم فیصلوں میں سے ایک فیصلہ ہے۔ نو عمری جذبات اور تھرل سے بھر پور ہوتی ہے اور ایک رولر کوسٹر کی طرح کبھی اوپر اور کبھی نیچے لے جاتی ہے۔ اس عمر میں کیے گئے بہت سے فیصلے بہت اہم ہوتے ہیں لیکن ذیادہ تر درست نہیں ہوتے۔

  • 1
  • اگلا صفحہ:
  • 2
  • 3