تحریک بحالی میں یہ ایک کہاوت عام ہے کہ ذہنی بیماری سے لت نہیں لگتی بلکہ الکوحل اور منشیات کی لت ذہنی بیماری پیدا کرتی ہے تاہم کچھ ذہنی بیماریاں خاص کر جن کی تشخیص اور علاج جلد نہیں ہو پاتا انہی کی بدولت انسان شراب اور منشیات کے استعمال کی جانب بڑھ سکتا ہے۔
ڈیپریشن کی بدولت اُداسی، نااُمیدی، بے حسی، تنہائی، نیند کی خرابی کی شکایت اور ڈپریشن کا شکار کھانا ہضم ہونے سے متعلقہ مسائل جیسے غیر آرام دہ جذبات پیدا ہوتے ہیں۔ اگر مریض ڈاکٹر کی ہدایات کے مطابق ادویات کا استعمال نہ کریں یا اُن کے پاس علاج کے لیے نہ جائیں تو وہ اپنا علاج خود ہی شروع کر دیتے ہیں اور یہ طریقہ ڈپریشن کو بدتر بنا دیتا ہے۔

upper

رچرڈ لیونسکی ،ایک سائیکوتھراپسٹ اور ایڈکشن سپیشلسٹ ہیں جو کہ 25 سال سے زائد تجربہ رکھتے ہیں ایڈکشن اور ذہنی صحت کے میدان میں مختلف تنظیموں میں بحیثیت مشیر اپنی خدمات سر انجام دے رہے ہیں گزشتہ آٹھ برس میں انہوں نے نیویارک سٹیٹ مینٹل ہیلتھ کونسلر ایسوسی ایشن کے لیے اخلاقیاتی کمیٹی میں خدمات سرانجام دی ہیں اور وہ تھراپی ریولوشن، مدد کی تلاش، بہتری اور وقت یا پیسہ برباد کیے بغیر آگے بڑھیں” نامی کتاب کے مصنف ہیں ۔

ایڈیٹر: اقرا طارق

lower

شراب یا کوکین کا استعمال عارضی طور پر علامات سے نجات تو دلوا سکتا ہے لیکن ردعمل میں آپ کے جسم میں کچھ کیمیائی مادے چھوڑ دیتا ہے جو کہ ڈپریشن کو نئے طریقے سے لاتا ہے۔ یہ ودڈرال ڈپریشن ہر اُس وقت وقوع پذیر ہو گا جب بھی آپ اپنے جسم میں کیمیائی مادوں کو ڈالیں گے۔ اگرچہ شروع شروع میں کچھ لوگ شدید علامات کا تجربہ نہیں کرتے اور یہی ودڈرال ڈپریشن آپ کو مزید شراب اور منشیات کے استعمال کے جانب بڑھاتا ہے تاکہ آپ ان غیر آرام دہ جذبات سے چھٹکارا پا سکیں۔
depression-and-substance
ایک اور مسئلہ یہ کہ اگر آپ ادویات کے ساتھ ساتھ منشیات اور شراب کا استعمال کرتے ہیں تو یہ ادویات کے اثر کو غیر فعال بنا دیتی ہے کیونکہ درحقیقت الکوحل اور منشیات بہت طاقتور اور مضبوط اثر رکھتی ہیں بہرحال یہ انسان کو خطرہ میں ڈال سکتی ہے۔

ڈپریشن اور ذہنی دباوٗ پر قابو پانے سے متعلق ڈاکٹر صداقت علی کی ویڈیو دیکھنے کے لیے یہاں کلک کیجیئے۔

  • 1
  • اگلا صفحہ:
  • 2