کرسٹی انٹروینشن: حقیقت پر مبنی کہانی

۳

ڈرگ انٹروینشنسٹ کا علم اور تجربہ نہایت اہمیت کا حامل ہوتا ہے۔ جب ایک عادی اپنے پیاروں اور دوستو ں کی نہیں سنتا اور وہ خود فریبی میں ہوتا ہے
کرسٹی سیلیا 2006 انٹروینشن پر مبنی یہ قسط کرسٹی کے بیجا ڈرگز کے استعمال کی وجہ سے تاریخ میں بہت یاد گار ہے۔ لاس اینجلس کاؤنٹی اعلیٰ عدالتوں کے ریکارڈ کے مطابق کرسٹی کو چوری، عوامی امن کے خلاف جرائم کے حوالے سے مجرم قرار دیا گیا۔ تازہ ترین خبر کے مطابق اس نے ایک لڑکے کو بھی جنم دیا۔ اگر ایک نشہ کا عادی شخص سوبر زندگی کے لئے مکمل طور پر راضی نہیں ہوتا تو بہتری کے نتائج بھی کم ہو جاتے ہیں۔ لیکن اگر وہ مضبوط سماجی حمایت اور اچھا علاج رکھتا ہے تو نتائج بہتر نکلتے ہیں۔ انٹروینشنسٹ صرف آپ کو انٹروینشنسٹ پراسس کے لئے رہنمائی فراہم کر سکتا ہے لیکن عادی کو مجبور نہیں کیا جاتا۔ انٹروینشن تب ہی موثر ثابت ہوتی ہے جب یہ ایک تربیت یافتہ اور تجربہ کار شخص کرتا ہے۔ بہت سی انٹروینشن کامیاب ہوتے ہیں تاہم کچھ کیسز میں نشے کا عادی شخص مدد لینے سے انکار کر دیتا ہے لیکن بعد میں وہ واپس بھی آ جاتا ہے اور مدد بھی لینے کیلئے تیار ہو جاتا ہے۔ اچھے نتائج صرف علاج کے لمبے دورانیے پر منحصر ہوتے ہیں۔ بحالی ایک ایسا عمل ہے جو کہ وقت اور صبر پر مشتمل ہے لہذا کامیاب ہونے کی کوشش کرتے رہیں۔

منشیات کے علاج اور کونسلنگ کے میدان میں ولنگ ویز کامیاب اور شاندار ادارہ ہے۔ یہاں ڈرگ ایڈیکشن، الکوحلزم، جوا، خودکشی کی روک تھام اور گھر سے بھاگنے جیسی بری عادتوں کو اچھی عادتوں میں بدلنے پر لوگوں کو تربیت دیتے ہیں کہ اگر خاندان کا کوئی فرد خود کو تباہ کرنے کے طرز عمل میں مبتلا ہے تو اس کیلئے کیسے مداخلت کی جائے۔ 1979 میں ہم نے اس کام کا آغاز کیا جب پاکستان اچانک سے ہیرؤین کی زد میں آیا۔ ہم نے بہادری سے لوگوں میں آگاہی پیدا کرنے کی ذمہ داری اُٹھائی کہ ایڈیکشن کسی بھی مرحلے پر قابل علاج مرض ہے اور آج ہمیں نشے کے علاج کے میدان میں قابل اعتماد راہنما ہونے پر فخر ہے نہ صرف پاکستان میں بلکہ امریکہ، انگلستان اور یورپ میں بھی ہمارے مریض ہیں۔

یہاں مریضوں کا سائنسی طرز پر مبنی علاج کیا جاتا ہے اور یہی ہماری کامیابی کا راز ہے۔ ہم اپنی ٹیم اور پروگرام کو جدید ترین ترقی کے ساتھ اپ ٹوڈیٹ رکھتے ہوئے اپنے مریضوں کے ساتھ تفصیلاً کام کرتے ہیں۔ یہ پروگرام نہ صرف مریض تک محدود ہے بلکہ خاندان پر بھی کام کیا جاتا ہے۔ اس پروگرام کا بنیادی مقصد خاندان میں سکون کا ماحول پیدا کرنا ہے۔ یہ پروگرام مریض کی ضروریات کو پورا کرنے کے حوالے سے بنایا گیا۔ ہماری تنظیم ایک انتہائی قابل ٹیم پر مشتمل ہے جو کہ تعلیمی اسناد کے ساتھ ساتھ ہر چیز کے بارے میں وسیع علم رکھتی ہے۔ ہماری ٹیم میں میڈیکل سپیشلسٹ، سائیکاٹرسٹ، کلینکل سائیکالوجسٹ اور کونسلرز شامل ہیں۔ ہم جدید تحقیق اور طریقوں کے ذریعے اس بیماری کا علاج کر رہے ہیں، ہمارا مشن ایڈیکشن کی روک تھام، علاج اور مینجمنٹ کے حوالے سے ہے کہ بیماری اور اس کی پیچیدگیوں سے دنیاکو آزاد کروایا جائے۔

اپنی رائے یہاں لکھیئے:-

comments