آج کا موضوع کچھ ایسا نہیں کہ حیران یا پریشان کر دے کیونکہ روز کسی نہ کسی انداز میں اس کا تذکرہ، اس کے اثرات ہم تک پہنچ جاتے ہیں اور ہم اپنے آپ کو سیلم الفہم اور ایک نفاست پسند شخصیت جاننے کے باوجود کبھی ایک لمحہ کیلئے بھی رک کر یہ جاننے کی جستجو نہیں کرتے کہ کیا یہ واقعی ہی مضرصحت اور نقصانات کی فہرست سے بھری پڑی ہے جس سگریٹ کو اپنی جیب میں لئے پھرتے ہیں اور منہ کی زینت بنانے میں فخر محسوس کرتے ہیں۔

upper

Habib Jan

حبیب جان ولنگ ویز میں بطور ایچ آر منیجر 2015 سے خدمات سرانجام دے رہے ہیں، اس کے ساتھ ساتھ وہ گرافکس اور ویب ڈیپارٹمنٹس کے معاملات کو بھی مونیٹر کرتے ہیں۔ آپ نے یو-ایم-ٹی سے ایم-بی-اے (ایچ آر) کیا ہے۔ آپ کو شروع ہی سے فنون لطیفہ سے گہری دلچسپی تھی، پرفامنگ آرٹ ہو، میوزک ہو یا ادب کی محفل آپ ایسی کسی بھی محفل میں اپنے چاہنے والوں کو اپنے فن سے محظوظ کرتے رہے ہیں۔ اوائل عمر ی میں ریڈیو پاکستان کے پلیٹ فارم سے گورنر ہاؤس پنجاب میں ملی نغمہ پیش کیا اور گورنر صاحب نے نقد اور تعریفی سیرٹیفیک سے نوازا۔ الحمرا آرٹ کونسل سے استاد محمد علی سے موسیقی کی تربیت حاصل کی۔ اس دوران ٹیلی ویژن پر پلے اور ترکش ڈرامے کی ڈبنگ میں بھی اپنے فن کے جوہر دکھائے۔

lower

تمباکو نوشی کے نقصانات کی فہرست ہر نئی تحقیق کے بعد بڑھتی ہی جا رہی ہے اور دوسری طرف جوانی کے منہ زور گھوڑے کا یہ عالم ہے کہ ہر گزرتے لمحے کے ساتھ سینکڑوں بچے اس اندھیری دنیا میں جھانکنے کیلئے سرپٹ دوڑتے ہوئے جب پہلا کش لگاتے ہیں تو پھر وہ اس میں سرکتے، دھنستے ہی چلے جاتے ہیں۔ جو اپنی زندگی کی رنگینیوں سے بھرپور لطف اندوز ہونے سے کہیں پہلے کئی مہلک امراض کی دہلیز پر قدم رکھ کر ان کے ہم سفر ہو لیتے ہیں۔ تمباکو نوشی کی وجہ سے سالانہ تقریباً 50 لاکھ افراد موت کے منہ میں چلے جاتے ہیں۔

ایک حالیہ ریسرچ کے بعد یہ معلوم ہوا کہ نیکوٹین وہ کیمیکل ہے جس کی خاطر لوگ سگریٹ پیتے ہیں جبکہ 3999 دوسرے کیمیکلز ہیں جو بلاوجہ اس کے ساتھ پی رہے ہوتے ہیں۔ جو وہ ہرگز نہیں پینا چاہتے جن میں دھواں ہے ٹار ہے اور 60 ایسے کیمیکلز ہیں جو کارسینوجن ہیں یعنی کینسر کی وجہ بن سکتے ہیں۔ عام لوگوں کا خیال ہے کہ نیکوٹین سے تو کینسر نہیں ہوتا درست ہے مگر اس کے ساتھ جو دوسرے کیمیکلز اندر جا رہے ہیں اُن سے کینسر ہو سکتا ہے۔ اس سے دل کا دورہ اور فالج ہونے کے امکانات بھی بڑھ جاتے ہیں۔ نیکوٹین ایک زہر ہے اور آرسینک زہر سے چار گنا زیادہ طاقتور ہے۔ سگریٹ نوشی آپ کے دماغ کی شریانوں میں خون کے لوتھڑے بناتی ہے اور یہ لوتھڑے جان لیوا اور معذوری کا سبب بھی بن سکتے ہیں۔ تمباکو کے پودے میں کئی کیمیکلز ہوتے ہیں اور اس لئے ہوتے ہیں کہ جانور اسے نہ کھائیں جبکہ انسان اُن کو بڑے شوق سے پیتے ہیں۔

  • 1
  • اگلا صفحہ:
  • 2
  • 3