اپنی ذات کی شناخت اور نشہ سے بحالی

2

نشہ سے بحالی پانے والے مریضوں اور نشہ کرنے والے مریضوں میں فرق
تحقیق کاروں کے گروپ نے عورتوں اور مردوں کے ایسے گروپ پر تحقیق کی جو الکوحل انونیمس اور نارکوٹکس انونیمس کے گروپس میں شمولیت اختیار کئے ہوئے تھے۔ انہوں نے اس گروپ کو آگے دو حصوں میں اس شرط پر تقسیم کر دیا کہ کونسے لوگ اپنے آپ کو نشے سے بحالی پانے والے مریض سمجھتے ہیں اور کون سے اپنے آپ کو صرف نشے کے مریض سمجھتے ہیں۔ ان دو ذاتی شناخت کی رائے ایک سے لے کر سات تک کے پوائنٹ پر جانچنے کے پیمانے پر لی گئی۔ اس پیمانے کا نام “میں کون ہوں؟” رکھا گیا اور ایک گروپ کا نام الکوحل انونیمس کے ممبر اور دوسرے کا نام نشے کا مریض رکھا گیا۔ اس پیمانے پر لوگوں نے سب سے زیادہ سکور نشے سے بحالی پانے والے مریضوں والی پہچان کو دئیے۔
alcoholic-willingways-3

پاکستان میں الکوحل کے موضوع پر ڈاکٹر صداقت علی کا خصوصی پروگرام دیکھیئے۔

محققین نے تحقیق میں شمولیت کرنے والے ارکان کو دوبارہ ان کی خود افادیت کی بنیاد پر جانچا۔ اس آزمائش میں دوبارہ ان کو ایک سے لے کر سات تک کے پیمانے پر جانچا گیا جس میں زیادہ تر اس طرح کے فقرات شامل تھے جیسے میں نشے سے اجتناب کر سکتا ہوں۔ میں اپنی بیماری کو مینج کر سکتا ہوں۔ دوبارہ سے نتیجہ ملتا جلتا تھا کہ خود افادیت کے پیمانے پر لوگوں نے اپنی افادیت کو زیادہ سکور کیا۔

۰ شخص جتنا اپنے آپ کو نشے سے بحالی پانے والے مریض کی پہچان میں دیکھتا ہے اس کی خود افادیت میں اتنا اضافہ ہوتا ہے۔

۰ نشے کے اجتناب میں گزارے گئے زیادہ سے زیادہ مہینوں کا اثر خود افادیت پر مثبت ہوتا ہے۔

۰ کوئی فرد جتنا زیادہ خود کو نشہ سے بحالی پانے والا مریض سمجھتا ہے۔ دو سال کے اندر اس کے نشے کی طرف واپس جانے کے امکانات اتنے کم ہو گئے۔

تو کیا آج کل بھی اپنے آپ کو نشے سے بحالی پانے والا مریض کہنا ایک منفی تاثر دیتا ہے؟ سارے ثبوت اس بات کی گواہی دیتے ہیں کہ ان ساری باتوں کے خلاف بھی ہر مریض اس پہچان یا شناخت کی ضرورت میں رہتا ہے جو پہچان اسے نشے سے بحالی میں پختہ کر دے۔ نشہ سے بحالی کی پہچان پانے والے مریض زیادہ باقاعدگی اور ذمہ داری سے الکوحل انانیمس کی میٹنگ میں آتے ہیں ان کی نسبت جو ابھی یہ پہچان نہیں بنا پاتے۔

ان سارے معلومات اور بصیرت کے مطابق بہت سارے نشے سے بحالی پانے والے افراد اپنے آپ کو دوسروں سے متعارف کرواتے ہوئے یا دوستوں سے بات کرتے ہوئے بحالی والے مریضوں کی پہچان کو ہی استعمال کرتے ہیں مگر منشیات اور الکوحل ابھی تک اپنے ساتھ ایک منفی لیبل لئے ہوئے ہیں لیکن اب ہم جانتے ہیں کہ نشے سے بحالی پانے یا دوبارہ نشہ کی علت میں پڑ جانے سے بڑا فرق اس چیز سے پڑتا ہے کہ آپ اپنی ذات کو کیا پہچان دیتے ہیں اور اپنے بارے میں کیا محسوس کرتے ہیں۔

اپنی رائے یہاں لکھیئے:-

comments